TurkmenabatKelayakan apa yang diperlukan untuk pasang pengubah kuasaProses terperinci kerja degreasi

  • masa pelepasan:2023-12-29 17:50:30
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:237
  • Penerangan pantas:

    Turkmenabat,Apabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disedi

Kandungan artikel

Apabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.

Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

TurkmenabatPemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

BinaqadiKaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua,Turkmenabat10kV transformer oil immersed, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.


TurkmenabatKelayakan apa yang diperlukan untuk pasang pengubah kuasaProses terperinci kerja degreasing



Jatuh perkara asing dan menghancurkan

Pengubah kuasa tidak penting untuk stesen kuasa dan stesen bawah, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

Harga yang adilSelepas memegang bolt longgar, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor segel flange, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.


TurkmenabatKelayakan apa yang diperlukan untuk pasang pengubah kuasaProses terperinci kerja degreasing



Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

Mana ia?After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

Pembuat Transformer biasanya mengadopsi kising perlindungan IP, yang boleh mengelakkan masukan tanah yang kuat dengan diameter lebih dari mm dan haiwan seperti tikus, ular, kucing dan burung,TurkmenabatSaiz pengubah jenis kering 1250, yang menyebabkan kesalahan umum yang jahat seperti kesalahan sirkuit pendek dan kegagalan kuasa, dan menyediakan penghalang alam yang selamat bagi bahagian yang bertenaga. Jika peralatan pengubah perlu berada di luar, kasing perlindungan IP boleh diadopsi. Selain perlindungan IP di atas, ia boleh menghindari & DEG dengan bisektor; Air jatuh di sudut. Namun, penguncian IP akan mengurangi kapasitas pendinginan pengubah, jadi perhatikan pengurangan volum operasinya.

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

TurkmenabatManufacturing process and steps of dry-type transformer

Contohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

TurkmenabatMaklumat produk lain
  • Maison AlfordTekanan hidraulik paksi boarding tetapCara menghilangkan kotoran dengan berkesan

    Maison AlfordTekanan hidraulik paksi boarding tetapCara menghilangkan kotoran dengan berkesan

  • Maison AlfordSelf propelled mobile lifting platformCiri-ciri produk

    Maison AlfordSelf propelled mobile lifting platformCiri-ciri produk

  • Maison AlfordPemulihan ketinggian tinggiCara berjimat

    Maison AlfordPemulihan ketinggian tinggiCara berjimat

  • NandadeKontrak penyelamatan pengubah kuasaBidang mana yang boleh digunakan

    NandadeKontrak penyelamatan pengubah kuasaBidang mana yang boleh digunakan

  • DijonPlatform angkat hidraulik dan platform angkat hidraulikPasar panas

    DijonPlatform angkat hidraulik dan platform angkat hidraulikPasar panas

  • DijonBeli jambatan boarding hidraulikTekanan kritikal industri

    DijonBeli jambatan boarding hidraulikTekanan kritikal industri

  • NantelTekanan hidraulik paksi naik bimbitRisiko turun naik harga

    NantelTekanan hidraulik paksi naik bimbitRisiko turun naik harga

  • NantelTrailer folding arm lifting platformPenyesuaian program

    NantelTrailer folding arm lifting platformPenyesuaian program

  • segera:Peringatan: Maklumat TurkmenabatKelayakan apa yang diperlukan untuk pasang pengubah kuasaProses terperinci kerja degreasi memberi anda TurkmenabatKelayakan apa yang diperlukan untuk pasang pengubah kuasaProses terperinci kerja degreasi oleh syarikat kami, perkhidmatan TurkmenabatKelayakan apa yang diperlukan untuk pasang pengubah kuasaProses terperinci kerja degreasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TurkmenabatKelayakan apa yang diperlukan untuk pasang pengubah kuasaProses terperinci kerja degreasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TurkmenabatKelayakan apa yang diperlukan untuk pasang pengubah kuasaProses terperinci kerja degreasi. TurkmenabatKelayakan apa yang diperlukan untuk pasang pengubah kuasaProses terperinci kerja degreasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TurkmenabatKelayakan apa yang diperlukan untuk pasang pengubah kuasaProses terperinci kerja degreasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!